18.3.12

43.

Aku tak tahu apa aku rasa. Cuma apa yang telah berlaku, aku cuma boleh simpan dan senyap. Sebab tu antara aku dan dia. Apa yang jadi, kami simpan. Kadang kala, boleh bertelingkah disebabkan perkara itu.

Aku suka bila ada yang sudi memberi respon terhadap sikap aku yang suka untuk mempertikaikan sesuatu perkara. Lebih lebih lagi dia. Aku suka bila dia memberi maklum balas atas semua perilaku aku. Pemikiran aku yang terkadang terlalu complicated, dan dia yang meleraikan. Bila aku mula menghantar mesej berbaur serius, dia juga memberi respon dan menyatakan pendapatnya. Pendapat aku dan dia, tentang hubungan kami.

Ada masa aku rasa lucu dengan persahabatan kami. Depan orang lain, macam kawan biasa. Namun di sebalik  semua itu, ada lagi bahagian yang tersimpan.

No comments:

Post a Comment