1.2.12

18.

Andai aku tahu kerosakan ada di situ, tidak sekali kali aku menyapa engkau.
Bagaikan ada satu bisikan halus durja menyeluk masuk ke dalam setiap pori pori.
Setiap nafas yang terakhir bagaikan emas yang sangat berharga.

Berlari makin lelah aku berlari.
Kerakusan kau mengejarku semakin dasyat membaham privasi.
Ingin aku mamah setiap inci jantung engkau agar kau tidak lagi hidup di bumi ini.
Biar kau mati hidup kembali menjadi zombi,
Tidak akan sekali kali aku ke sisi.

Orang kata, good things come to those who wait.
Then, I'm gonna wait until good things come to me.
And you, you are not one of those good things.
So, just go away and lead your own life instead.

4 comments:

  1. waiting brings nothing la syg. i'd done that.

    ReplyDelete
  2. amboi, berlari dah sekarang. mentang2 tiap2 pagi kena lari dha sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berlari lah sampai sakit lutut dah ni. Kehkeh.

      Delete