15.1.12

2.

What more can I do? Aku tetap nak menulis. Tak kira lah kalau penulisan aku layak dipijak dan dibuang, tapi aku tetap nak menulis. I used to have.. two blogs. But then I decide to stop my three years writings and create a new one. Semua sebab seseorang, sebab dia. Sebab dialah aku berkeputusan untuk membuat ruangan baru untuk aku melampiaskan segalanya. Sebab aku tak mahu diganggu, dibaca segala apa yang aku tulis. Aku tak mahu dia tahu apa yang terbuku dalam hati dan fikiran aku. 

Haha.

Biarkan dia. Biarlah dia berkeliaran mengagau mencari aku. Baik di ruangan maya atau realiti. Lari dari kau beerti aku lari dari kesakitan. Mencipta sesuatu tanpa kau beerti aku mencipta kebahagiaan. Dan aku tahu, Dia pemberi keenakkan kehidupan.

Kalau kau masih lagi mencari aku, kau tahu letak duduk jasad aku di mana. Tapi kau tidak akan tahu hati aku berada di mana. 

Biarkan aku begini.

No comments:

Post a Comment